luni, 14 noiembrie 2011

TORT DE NUNTA - INDIVIDUAL WEEDING CAKES |

Pentru sambata am avut parte de  o noua si mare provocare.
Mona si Dani doi prieteni dragi si-au dorit un tort de nunta mai deosebit si au ales ca model pentru tort ,,Individual weeding cakes " cu blat alb pufos si creme de : mascarpone si cafea imbracat in ciocolata cu lapte si cu trandafiri albastri ...
Mona si Dani  in speranta ca am reusit sa va indeplinesc dorinta (avand in vedere ca realizarea unui astfel de tort este o premiera pentru mine) va doresc sa fiti sanatosi,si foarte fericiti si nu in ultimul rand traditionala urare
Casa de piatra!  

Iata si ,,premiera" aplaudata la scena deschisa:

Cu dedicatie speciala pentru miri:



Voi doi sunteti marea si cerul
Nectarul si floarea
Inima si iubirea
Pacea si neprihanirea
Cat de bine va sta impreuna
Ca-ntr-o dumnezeeasca cununa
Dumnezeu v-a unit si in viata toata
Nimeni si nimic sa nu va desparta




 Cateva detali tehnice:
Ingrediente crema cu mascarpone
* 200 g mascarpone
* 2 galbenusuri       * 4 linguri zahar
* 300 ml smantana pentru frisca
* 1 lingurita esenta de vanilie
* 10 gr. gelatina Dr. Oetker
 pentru crema mascarpone am folosit ca inspiratie reteta prietenilor mei dragi Sara si Miki http://culoriledinfarfurie.blogspot.com carora le multumesc dar pe care am adaptat-o cerintelor date de miri
 blat alb-pufos de pandispan
 Consistenta cremei mascarpone

Pentru mousse de cafea:
- 5 oua;
- 500 ml frisca nebatuta;
- 10 linguri cu zahar;
- 250 ml cafea;
- 100 g ciocolata cu lapte sau amariue;
- un pliculet de zahar vanilat;
- 2 pliculete de gelatina;
- 2 linguri amareto
(din greseala am sters cateva poze importante in care exemplificam si realizarea acestei creme- oboseala si-a spus cuvantul )
Montarea tortuletelor individuale
 Si incet incet ma apropii de final

 Gramaj minitort

 tortul central (sectiune)


Eu sunt multumita de rezultat desi intodeauna e loc si de mai bine


     

http://torturisiprajiturigalati

4 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Foarte frumos Daniela! Felicitari! Pupicei!

daniela s cake spunea...

MULTUMESC ADELA !

AdinA's Cakes spunea...

E chiar o realizare ,mai ales cu atatea tortulete de facut!Felicitari!

daniela s cake spunea...

MULTUMESC ADINA !